Na to pytanie nie znam odpowiedzi. Ale sprawdź w jakiś sposób o co chodzi z kolumną "LIN Version" bo w twoim przypadku jest "-" ale jeżeli dowiesz się o co z tym chodzi to na PW mogę dać namiar na osobę która ma do sprzedaży 1K0-953-549 CD będziesz miał "Highline" i Software Level się zgadza, natomiast LIN Version ma "2.0" a ty "-" ale czy będzie działać u ciebie to ktoś mądrzejszy musi się wypowiedzieć.
Przejechał skodą 2006 km na 45-litrowym baku!
Zwiń
X
-
Przejechał skodą 2006 km na 45-litrowym baku!
Około 2006 kilometrów na jednym baku i spalanie na poziomie zaledwie 2,2 l/100 km - to rekord, jaki uzyskała fabia greenLine II, prowadzona przez Austriaka, Gerharda Plattnera.
Trasa przejazdu rozpoczęła się w Reutte, w Austrii, następnie kierowca dojechał do Bov w Danii, skąd wrócił do Reutte. Podczas trasy kierowca jechał z średnią prędkością 82 km/h i uzyskał rekordowo niski poziom zużycia paliwa - zaledwie 2,21 l /100 km, choć fabryczna norma zużycia paliwa dla tego modelu wynosi 3,4 l/100 km.
Pod międzynarodowym nadzorem
Przejazd z Austrii do Danii i z powrotem odbył się przez najdłuższą autostradę w Niemczech, A7. Ponowne tankowanie samochodu, podobnie jak cała wyprawa Plattnera, były nadzorowane przez międzynarodową organizację - International Police Motor Corporation (IPMC), która także opieczętowała wlew paliwa zanim Plattner wyruszył w trasę.
Skoda fabia greenline posiada zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów. Źródłem napędu jest trzycylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 1.2 l i mocy 75 KM.
Liczą się szczegóły...
Gerhard Plattner tak skomentował tę wyprawę: "Modele greenline to przykłady samochodów oferujących bardzo ekonomiczną jazdę. W świetle dzisiejszych cen paliwa, jest to niezmiernie ważne. Co więcej, zmniejsza się również zanieczyszczenie środowiska. Uzyskanie poziomu zużycia paliwa poniżej zdefiniowanych norm pokazuje, że poza producentami samochodów - także każdy kierowca może mieć tutaj swój wkład. Mają na to wpływ nawet najmniejsze szczegóły, wspomnę tylko o właściwym ciśnieniu w oponach."
... i stała prędkość
Wycieczka z Austrii do Danii i z powrotem nie była pierwszą, w jaką udał się Gerhard Plattner skodą greenline. Ten mistrz ekonomicznej jazdy brał udział w pierwszych testach wszystkich modeli greenline drugiej generacji.
Kluczem do uzyskania niskiego zużycia paliwa jest utrzymywanie stałej prędkości. Każde naciśnięcie hamulca oznacza stratę paliwa, które posłużyło do rozpędzenia auta. Poza tym pamiętać trzeba o jak najszybszym wrzucaniu wyższego biegu i utrzymywaniu prędkości w granicach 90 km/h. Każda większa prędkość oznacza już wzrost zużycia paliwa.
tekst: http://motoryzacja.interia.pl/samoch...ku,1640078,415[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
-
-
ciekawe jakby taki test wypadł na polskich drogach ? :diabelski_usmiech wolę nawet nie myśleć :szeroki_usmiech nie mniej jednak rezultat 2,2 l/100 km budzi podziw :idea: chociaż brzmi trochę jak bajkaSPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
ja czasem śmigam fabią 1.6CR 75KM ale żebym jechał średnio 80-90 km/h - masakra 140 wydaje mi się wolno.
Co do 1.2 TDI CR to raczej taka zmodyfikowana jednostka z poczciwego LUPO jestem ciekaw jaki wynik by na lupo wykręcił.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJednym i drugim :twisted:
Jak mialem AHF-a, to 800-900km lecialo bez problemu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanos13W lecie w mieście + trasa średnio 7 l/100 nie wydaje mi się żeby było jakimś tragicznym wynikiem przy żwawej jeździe.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76Zamieszczone przez kabanos13W lecie w mieście + trasa średnio 7 l/100 nie wydaje mi się żeby było jakimś tragicznym wynikiem przy żwawej jeździe.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76Zamieszczone przez kabanos13No tak, ale jak przy normalnej jeździe komuś pali 5,5-6l to nie uwierzę, że przy 160 i wyprzedzaniu nie weźmie 7l
[ Dodano: Sro 18 Maj, 11 11:30 ]
Zamieszczone przez KarqlZamieszczone przez MaicroftJednym i drugim :twisted:
Kiedyś jechałem spokojnie to na 60 KM trasie wyszło mi 4.7l/100km przy średniej prędkości nie pamiętam dokładnie, ale chyba 98 więc też nie wolno
Jednak takie coś rzadko mi się zdarza, bo... Lubię zapierdalać :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanos13daneczek76 napisał/a:
kabanos13 napisał/a:
No tak, ale jak przy normalnej jeździe komuś pali 5,5-6l to nie uwierzę, że przy 160 i wyprzedzaniu nie weźmie 7l
wiesz praw fizyki nie oszukasz
Właśnie wiem, i wcale się nie upieram, że pali duuuużo więcej tylko piszę o spalaniu rzędu 7l/100. A ty o jakim spalaniu myślisz, mówiąc że TDI czy się jedzie wolno, czy szybko dużo więcej nie palą?
i podobnie w Sharanie po mieście 8,8- 9,5 na trasie 6,5 - 7,0 , w porównaniu do benzyny kolegi 1.8 T czyli ta sama moc po mieście nie schodzi mniej niż 13 litrów.
Reasumując lubię popierdalać i w diesel-ku dużych różnic nie ma jak popierdalam a w benzynie ciężka noga jest bardziej odczuwalna, są duże różnice między jazdą normalna a ciężką nogą.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
w moim polo z silnikiem 1,4 TDi 75 KM (starszy brat tego testowanego)
na trasie spokojnie schodzę poniżej 4 litrów na 100km
ale zależy to od stylu jazdy oczywiście->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz